Gwarancja laptopa

Odpowiedz

Kod potwierdzający
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
Emotikony
:-) ;-) :-> :-D :-P :-o :mrgreen: :lol: :-( :-| :-/ :-? :-x :shock: :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow:
BBCode włączony
[Img] wyłączony
[Flash] wyłączony
[URL] wyłączony
Emotikony włączone
Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Gwarancja laptopa

Re: Gwarancja laptopa

Post autor: Daniel44343 » 2019-01-14, 11:08

Mój laptop miał dwa lata gwarancji,a zepsuł się dzień po zakończeniu gwarancji.Dla mnie to było bardzo dziwnie.

Re: Gwarancja laptopa

Post autor: Djeniu41 » 2018-09-05, 11:53

Każda ingerencja w sprzęt podważa gwarancję.

Re: Gwarancja laptopa

Post autor: szymon5543 » 2018-08-24, 12:10

Wszsytkie wasze porady w tym wątku są bardzo przydatne według mnie.

Re: Gwarancja laptopa

Post autor: Niedy42 » 2018-08-09, 11:43

Zapytaj w sklepie.

Re: Gwarancja laptopa

Post autor: Udire40 » 2018-08-01, 12:57

Lepiej zadzwoń do punktu obsługi i dowiedz się u źródeł.

Re: Gwarancja laptopa

Post autor: Gergi39 » 2018-07-23, 14:29

Kwestia umowy.

Re: Gwarancja laptopa

Post autor: Rebin39 » 2018-07-19, 20:17

TO wszystko kwestia sporządzonej umowy.

Re: Gwarancja laptopa

Post autor: Helri41 » 2018-07-18, 11:10

Istnieje taka możliwość.

Re: Gwarancja laptopa

Post autor: Patis34 » 2018-06-18, 12:38

Wydaje mi się, że wraz z takim działaniem gwarancja przestaje być ważna.

Re: Gwarancja laptopa

Post autor: Inida34 » 2018-06-12, 11:34

Każe takie działanie wpływa na to,że tracisz gwarancję.

Re: Gwarancja laptopa

Post autor: hanka » 2018-06-10, 23:59

Na każdy taki sprzęt masz dwa lata. To normalne. https://www.vebo.pl/logickeyboard

Re: Gwarancja laptopa

Post autor: zeldiax » 2016-12-08, 16:08

Wydaje mi się, że to zależy od modelu. Na pewno jest jakiś regulamin w tej gwarancji. Jeśli nie będzie takiego zapisu, gwarancja powinna obowiązywać.

Re: Gwarancja laptopa

Post autor: beata » 2016-10-11, 00:00

wydaje mi się, że tak.

Re: Gwarancja laptopa

Post autor: akuku » 2016-07-07, 09:02

Nie no sama wymiana systemu to nie jest powód do utraty gwarancji ale wymiana dysku samodzielnie już tak. Ważne jest by nie otwierać komputera i nie zrywać plomb.

Re: Gwarancja laptopa

Post autor: KasiaB » 2016-07-05, 10:15

Rzeczywiście gwarancja jest dodatkowa i korzystając z niej decydujemy się na warunki gwarancji ustalone przez gwaranta.

Zgodnie z kodeksem cywilnym, o ile nie ma zapisu w warunkach gwarancji mówiącym o utraceniu gwarancji wynikającym ze zmiany systemu operacyjnego, to nie utracisz jej ;)

Jeśli taki zapis istnieje, to zawsze możesz reklamować towar u sprzedawcy na zasadzie rękojmi, gdyż jeśli wada powstała do roku od zakupu sprzętu, to domniewa się, że mogła powstać przed sprzedażą, a jeśli tak nie jest to ciężar dowodowy spoczywa na sprzedawcy, a po roku - na kupującym.

Pozdrawiam ;)

Re: Gwarancja laptopa

Post autor: Kotel » 2016-06-22, 15:11

No niestety tak to jest z gwarancjami i ubezpieczeniami. Każdy dba o swoja korzyść.

Re: Gwarancja laptopa

Post autor: Mieparmet » 2016-06-06, 13:21

Mi nie przyjęli jak mi się dysk zepsuł z tłumaczeniem "dysk był przystosowany do innego systemu operacyjnego"... Także zależy pewnie od firmy, bo zawsze mogą coś wymyślić.

Re: Gwarancja laptopa

Post autor: Enbelld » 2016-06-06, 11:54

Możesz. :) z tym że jeśli system Ci się zepsuje to nie podlega to gwarancji. Oni są odpowiedzialni tylko za działanie sprzętu.

Re: Gwarancja laptopa

Post autor: kamilos678 » 2016-04-29, 23:13

Przeczytaj dokładnie umowę gwarancyjną co tam jest napisane i zaznaczone czasami bywa iż system nie ma wpływu na gwarancje wszystko zależy od umowy

Re: Gwarancja laptopa

Post autor: Marta12 » 2016-04-20, 13:33

podpisujesz umowę na sprzęt, ale czy możesz zmieniać system.. Wydaję mi się, że chyba nie bardzo. Musisz poczytać co jest napisane na umowie

Na górę