OBSŁUGA NAJMU MIESZKAŃ

Mieszkania spółdzielcze, wspólnoty, zarząd i zarządcy nieruchomości

Re: OBSŁUGA NAJMU MIESZKAŃ

Postautor: Jasmin » 2017-11-23, 23:29

Jak długo trwają pustostany w Waszych mieszkaniach? Z tego co widzę na forum to w Promabi albo nie ma ich w ogóle albo są bardzo krótkie. Dlatego proszę żeby sie wypowiedzialy osoby, którym umowy najmu kończą sie np. poza sezonem. Ile wtedy czekaliście na kolejnego najemcę?
Czy Promabi trzyma nadal poziom, który mialo rok czy 2 lata temu?
Jasmin
 

Re: OBSŁUGA NAJMU MIESZKAŃ

Postautor: Krakowiaczek » 2017-12-18, 11:18

Jasmin pisze:Jak długo trwają pustostany w Waszych mieszkaniach? Z tego co widzę na forum to w Promabi albo nie ma ich w ogóle albo są bardzo krótkie. Dlatego proszę żeby sie wypowiedzialy osoby, którym umowy najmu kończą sie np. poza sezonem. Ile wtedy czekaliście na kolejnego najemcę?
Czy Promabi trzyma nadal poziom, który mialo rok czy 2 lata temu?



U mnie jest bardzo mało pustostanów w ogóle, Promabi zarządza na najwyższym poziomie i starają się "wymieniać" najemców, żeby mieszkanie nie stało puste. Poza sezonem może być różnie, ale wiem ze się starają i raz moje wynajęli od 1 stycznia :mrgreen:

Tak informacyjnie. Raz miałem akcję, że najemca nie płacił niestety, zrobili wszystko żeby szybko zakończyć umowę i go wyprowadzić. Z jednej strony można mieć żal że firma, a z drugiej strony nie wszystko da sie przewidzieć, czasem najemca wygląda super przechodzi naszą weryfikację a okazuje się, ze nie płaci. Ja dziękuję Panu Józefowi ze to ogarnął i się nie musiałem stresować sprawa.

Mam nadzieje, ze troche pomogłem. Pozdr
Krakowiaczek
 

Re: OBSŁUGA NAJMU MIESZKAŃ

Postautor: Waclaw247 » 2017-12-18, 13:47

A no ciekawe informacje musze przyznać. Myśle, że warto na to zwrócić uwagę.
Najlepszy serwis randkowy w Polsce: portal randkowy
Waclaw247
 
Posty: 1
Rejestracja: 2017-12-18, 11:14

Re: OBSŁUGA NAJMU MIESZKAŃ

Postautor: Dobra JA » 2017-12-19, 14:37

Witam, też dołożę swoje pięć groszy w dyskusję. Generalnie nie będę oryginalna bo akurat i moje mieszkania ogarnia PROMABI. Ja jestem zadowolona, bo najemcy są póki co ok, płatności spływają regularnie z drobnymi poślizgami jak najemca się spóźni, ale na szczęście rzadko się t zdarza.

Moi znajomi mają też mieszkanie, ktorym zarzadza Promabi, mamy porownanie, bo w gorszej troche lokalizacji, trudniej wynająć wiec i pustostany się zdarzały, ale na szczescie nie długie.

Mam nadzieje, ze troche pomogłam :) Pozdr
Dobra JA
 

Re: OBSŁUGA NAJMU MIESZKAŃ

Postautor: Dobra JA1 » 2017-12-19, 14:39

Dobra JA pisze:Witam, też dołożę swoje pięć groszy w dyskusję. Generalnie nie będę oryginalna bo akurat i moje mieszkania ogarnia PROMABI. Ja jestem zadowolona, bo najemcy są póki co ok, płatności spływają regularnie z drobnymi poślizgami jak najemca się spóźni, ale na szczęście rzadko się t zdarza.

Moi znajomi mają też mieszkanie, ktorym zarzadza Promabi, mamy porownanie, bo w gorszej troche lokalizacji, trudniej wynająć wiec i pustostany się zdarzały, ale na szczescie nie długie.

Mam nadzieje, ze troche pomogłam :) Pozdr


ps: Krakowiaczek z przekory takie samo zakonczenie dałam :) ciekawe czy ktos z Promabi śledzi te komentarze.
Dobra JA1
 

Re: OBSŁUGA NAJMU MIESZKAŃ

Postautor: sigmasig » 2018-01-29, 11:43

to jest najważniejsze ze spełnili twoje oczekiwania i ze jesteś zadowolony
analiza-zywnosci.pl/
sigmasig
 
Posty: 5
Rejestracja: 2017-03-22, 12:53

Re: OBSŁUGA NAJMU MIESZKAŃ

Postautor: mariann » 2018-02-27, 09:43

Po babci mamy w rodzinie mieszkanie w Warszawie. Mieszkam jednak za granicą i ciężko było planować wynajem. Przez rok mieszkanie stało niezagospodarowane. Udało mi się później nawiązać relację z firmą pmspoland.pl i przejęli na siebie wynajem nieruchomości. Moja rola sprowadza się właściwie do tego, że dostaję cyklicznie raporty finansowe i powiadomienia o stanie mieszkania. Trochę pieniędzy przyznam jest z tego. Polecam, bo bardzo długo szukałem takiego rozwiązania, a ile nerwów z najemcami ewentualnymi się najadłem wcześniej to nawet nie pytaj.
mariann
 

Re: OBSŁUGA NAJMU MIESZKAŃ

Postautor: Andrzej R. » 2018-02-27, 13:41

Rzeczywiście same pozytywne opinie. Pewnie z tego powodu, że wypowiadają się wynajmujący.
Płacą 12% i są zadowoleni.
Czy wiadomo jak Promabi radzi sobie z uciążliwymi lokatorami?
Tzn. z takimi, którzy wprawdzie płacą, ale dewastują życie innym mieszkańcom bloku lub kamienicy?
Czy w ogóle reaguje, a jeśli tak to w jaki sposób?
Ile Promabi miało procesów sądowych?
Andrzej R.
 
Posty: 1
Rejestracja: 2018-02-27, 12:11

Re: OBSŁUGA NAJMU MIESZKAŃ

Postautor: legit » 2018-03-07, 13:55

Jeśli chodzi o warszawskie nieruchomości to polecam biuro Eugeniusza Jaworskiego. Ma pieczę nad moim mieszkaniem podczas kiedy ja jestem zagranicą. Współpraca układa się bez zarzutu, kontakt jest bezproblemowy - mailowo czy telefonicznie się dogadujemy. Ale generalnie nie ma żadnych problemów, aktualni lokatorzy się spisują ;) Zostawiam Wam w razie czego nr telefonu 603 195 624
legit
 
Posty: 9
Rejestracja: 2017-07-13, 13:52

Re: OBSŁUGA NAJMU MIESZKAŃ

Postautor: slawek6 » 2018-03-21, 10:11

Obecnie kto obsługuje ten najem mieszkań w Polsce
slawek6
 
Posty: 1
Rejestracja: 2018-03-21, 10:09

Re: OBSŁUGA NAJMU MIESZKAŃ

Postautor: zgadnyZlola » 2018-06-11, 20:45

Potwierdzam zdanie Loli,
Wynajmowanie od nich to dramat,
Nikt nie mówi dwa razy tego samego, co telefon, co email, to co innego można usłyszeć,
Jeśli w ogóle uda się skontaktować,
A i kaucja oczywiście jest po to by rozliczyć ją dla siebie, niezależnie od wszystkiego.

Zdania posiadaczy mieszkań też mnie dziwią, bo my mieszkaliśmy w mieszkaniu nowym, wyremontowanych przez promabi ...
Mnóstwo usterek, część takich, które deweloper powinien usunąć na własny koszt w ramach gwarancji, ale promabi taki lokal odebrało, choć mogło nie odbierać - wg mnie to działanie na szkodę właściciela,
Część załatwialiśmy my sami z deweloperem - no bo szkoda i część była uciążliwych (niedomykające się drzwi na złej wysokości, zamki, czy brak wkładek centrujących, etc.),
Wiatr w gniazdach to najmniejszy problem,
A i poziom wykończenia pozostawiał wiele do życzenia, wspólnej płaszczyzny chyba żadne dwie płytki nie miały, krawędzi krzywe, wystające spod fug, słabe fugi jak gips (być może źle wymieszane) i wiele wiele innych - ja u siebie w mieszkaniu czegoś takiego jak tam widziałem na pewno bym nie odebrał,
No ale im nie zależało, bo nie robili dla siebie a i firma remontowa też pewnie zaprzyjaźniona, choć tego nie wiem ...

Teraz sam kupuję dwa mieszkanka na wynajem i jedno wiem - promabi na pewno będę omijał szerokim łukiem.

A ilość pozytywów w tym wątku na prawdę zastanawia ... da się sprawdzić IP?
zgadnyZlola
 

Re: OBSŁUGA NAJMU MIESZKAŃ

Postautor: lalalala » 2018-07-11, 21:44

novision padł i pan Józef wpadł na genialny pomysł jak w inny sposób naciągnąć klienta, szacun!!!
lalalala
 

Re: OBSŁUGA NAJMU MIESZKAŃ

Postautor: Gość » 2018-08-04, 01:24

PROMABI pisze:Witaj,

"Lola" czy korzysta Pani na stałe z usług naszej Firmy? Jeśli tak i z jakiegoś powodu jest Pani niezadowolona to prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, aby tą sprawę wyjaśnić. Zarówno z Właścicielami mieszkań jak i Najemcami mamy stały kontakt, a wszelkie niejasności są wyjaśniane w najszybszym możliwym terminie.

Pozdrawiamy,
Zespół PROMABI

--------------------------------------------------
Zespół PROMABI kpi sobie z Loli, a przede wszystkim z innych forumowiczów.
Wszystko co zespół PROMABI raczył powyżej napisać, to są wierutne bzdury, a rzeczywistość jest dokładnie odwrotna.
Dział obsługi klienta - miłe panie (albo tylko jedna, gdyż nigdy się nie przedstawia), które niczego i nigdy nie załatwiły ani nie rozwiązały żadnego problemu. Tam decyduje niejaki Józef Kajta, który gdzieś zniknął (tzn. schował się za tymi paniami).
PROMABI wynajęło jakiemuś elementowi stare, niewyremontowane mieszkanie (jedynie brudne ściany zostały pomalowane przez jego właściciela - nie przez PROMABI) i od stycznia 2018 roku ten element terroryzuje mieszkańców (Właścicieli) kamienicy.
Wielokrotne interwencje Policji, mandaty nakładane na mieszkańców tego lokalu, dziesiątki skarg do biura PROMABI nie odniosły skutku. Po prostu zero reakcji, jakby PROMABI nie istniało. Na początku PROMABI poinformowało Administratora budynku, że dwie interwencje Policji spowodują rozwiązanie umowy. Interwencji było więcej niż dwie, więc PROMABI zmieniło swoje honorowe zasady i w kwestii rozwiązania umowy nabrało wody w usta.
Element ten to podobno jacyś studenci szkoły tańca, typy rzadkie, które śpią w dzień, a imprezują w nocy (wrzaski, piski, skoki). W nocy też coś ćwiczą lub trenują. Gdy mieszkańcy kamienicy nie mogą tego już znieść i zwracają im uwagę na zakłócanie ciszy, to grożą pobiciem.
I co na to wszystko pan Kajta?? OCZYWIŚCIE NIC.
Reasumując, tak postępują ludzie niehonorowi, niesłowni, którzy doraźny zysk cenią wyżej niż uczciwe prowadzenie biznesu. Cała reszta wraz z internetowymi deklaracjami uczciwości to oczywiście marketing. Ale pozostałe biuro o tym doskonale wiedzą.
Gość
 

Poprzednia

Wróć do Spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe, zarządzanie nieruchomościami

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości